Sunday, March 20, 2011

assalamualaikum
exam is coming... huaa...!!!!!and yet, i really don't have any proper preparation to face on it! help me..~ hua..
korang pernah rse stress x especially time2 nak exan cenggini? tipulah xpernah kan???? then, ble korang stress ape yang korang buat? ce cte. ce cte. aku? biasalah.. bila aku stress, aku akan mula...............
  • mengarut!!
  • cari kawan untuk diajak mengarut bersama.. tapi kan.. selalu kne marah ble buat macam tu :( so sad
  • dengar lagu.. 
  • makan dengan banyaknye! kadang2 rse nak makan pen ngan kertas p0n ade!
  •  rse nk belasah orang
  • jerit kuat2... tp selalunye, jerit dalam hati jer.. (sebab malu nnti orang dengar :P)
  • tep0n mak.(dgr suara mak, xstress dah)
  • merayau bilik member( selalu nye bilik peyus ngan nicah!)pastu, kne halau.haha
  • menconteng2 kertas.
 *aku try nk upload picture tp hang! (mmg stress la)

see? beginilah keadaan aku yang agak stress hari.. :( btw, it's imp0rtant to control ur stress! 
hidup sehat tanpa stress. bahaya stress boleh menyebabkan peningkatan adrenalin dalam badan dan sistem badan bleh bercelaru sebab stress. klu rse nk mati cepat. haa...stresslah banyak2! hehe:P
 p/s : stress itu n0rmal tp kita perlu pandai kawal, w0keyh! 
 

No comments:

Post a Comment